Wróżki
Co daje wróżka i jaki jest jej podział? Wróżka zwiększa moc danego elementu:
* ognia * wody * mroku * światła
Wróżka zwiększa obrażenia procentowo. Zwykłe wróżki z czasoprzestrzeni mogą zwiększyć je do 50%, natomiast z NosMarketu do 70%.
Zwyczajne wróżki:
* Ognia do zdobycia w czasoprzestrzeni nr. 25 * Wody do zdobycia w czasoprzestrzeni nr. 33 * Światła do zdobycia w czasoprzestrzeni nr. 41 * Mroku do zdobycia w czasoprzestrzeni nr. 45
Wróżkę z czasoprzestrzeni można zdobyć tylko raz.
Wróżki z NosMarketu:
* Sellaim (wróżka ognia) dostępna za NosDolary 100, lub duża za 190 * Woondine (wróżka wody) dostępna za NosDolary 100, lub duża za 190 * Eperial (wróżka światła) dostępna za NosDolary 100, lub duża za 190 * Turik (wróżka mroku) dostępna za NosDolary 100, lub duża za 190
Duża wróżka posiada 40% doświadczenia już w momencie zakupu, zwykła 0%.
Wróżki możemy nosić wraz z kartami specjalisty:
* Wróżka ognia: Jajamaru, Wojownik, Czerwony magik, Niszczyciel * Wróżka wody: Ninja, Niebieksi magik, Myśliwy * Wróżka mroku: Berserker, Mroczny magik, Zabójca * Wróżka światła: Krzyżowiec, Święty magik, Poskramiacz
Czy są inne wróżki?
* Młodę pisklę * Pisklę * Małe pisklę
Wróżki te można zdobyć z radu kurczaka (skrzyni) lub kupić od innego gracza. Wróżki te zwiększają o 50% obrażenia królowi kurczaków. Nie można ich jednak ulepszyć, nie posiadają też żadnego elementu .
|